Why / Purpose

Why?

Voor we een merk bouwen en starten met de brand activation, is het belangrijk om het fundament helder te hebben. Daarbij moeten een aantal zeer belangrijke vragen gesteld worden: wat is het DNA van ons bedrijf, onze organisatie of onze persoonlijkheid? Wat maakt ons uniek? Wat is onze toegevoegde waarde?

Het DNA is het ‘why’ van je organisatie en dit ‘why’ is niet louter geld verdienen. Klanten en andere stakeholders die je bedrijf ontdekken, willen weten wie je bent, waar je voor staat en wat je onderscheidt.

Purpose?

Veel ondernemingen schieten meteen in actie wanneer ze een nieuwe dienst of product willen lanceren. Ze willen direct resultaat zien, maar ze denken niet na over een duidelijke strategie, of over een uniforme manier van communiceren. Het gevolg is dat er massa’s geld wordt uitgegeven zonder enig rendement.

Pubmarket! zet daarom bewust de voet op het rempedaal. We zetten eerst voor jou de werklijnen uit, bepalen een identiteit, het publiek en de media zodat er geen budget verspild wordt. En dan is het alle remmen los.

Strategisch creatief, denken én doen:
creëren, activeren, evalueren en ... optimaliseren!

Maak kennis met onze resultaatgerichte aanpak.
Contacteer ons

Headlines to be proud of

Coco & Sebas, chocolade met een extra sparkle

Een premiummerk tegen betaalbare prijzen

"Coco & Sebas, chocolade met een extra sparkle"

Van 59 naar 77% naamsbekendheid

Een succesvolle omnichannel aanpak

"Van 59 naar 77% naamsbekendheid"

De lancering van de  Sezoens<wbr>­campagne, effe anders!

Een activatiecampagne waar muziek in zat

"De lancering van de Sezoens­campagne, effe anders!"