Public relations

“Wat iemand anders over jou zegt, is per definitie geloofwaardiger dan wat je zelf zegt.”

Journalisten en bloggers zijn dag in dag uit op zoek naar content met nieuwswaarde voor hun lezers, kijkers, luisteraars of surfers. Ondernemers kunnen hen nieuws aanleveren. Ieder bedrijf is een nieuwsbron, maar die bron moet wel aangeboord, gezuiverd, gebotteld en gedistribueerd worden.

Daar kan Pubmarket! je bij helpen. Samen met jou gaan we op zoek naar het nieuws in je bedrijf en dat is vaak meer dan je denkt. We helpen je om van buiten naar binnen te denken. Wat is er in jouw onderneming interessant voor de buitenwereld? Nieuwe producten of services, technologische innovaties, groei, nieuwe markten, investeringen, wissels aan de top, overnames, enz. Allemaal onderwerpen die journalisten, bloggers en influencers kunnen interesseren als je hen out of the box triggert en informeert.

PR vervangt jouw paid communication, die je van a tot z zelf in de hand hebt, niet.
Maar een goed artikel, een diepgaande reportage of een enthousiaste recensie kunnen er wel een extra dimensie aan toevoegen: third party credibility. Wat iemand anders over jou zegt, is per definitie geloofwaardiger dan wat je zelf zegt.

Pubmarket! kan je helpen om je persstrategie uit te werken en te implementeren.

  • Via een strategische sessie gaan we samen op zoek naar alles wat nieuwswaarde kan hebben. Die input is de basis voor je nieuwskalender
  • We brengen alle relevante media in kaart en selecteren de juiste journalisten, bloggers en influencers
  • We redigeren je persberichten vanuit een opvallende en originele invalshoek en we zorgen voor het juiste beeldmateriaal om maximaal te scoren
  • Ieder persbericht wordt aangevuld met een corporate boilerplate met beknopte maar to-the-point informatie over je bedrijf en je waarden
  • We distribueren je informatie op het juiste moment naar de juiste personen
  • Is er echt belangrijk nieuws, dan organiseren we een perscontact met alles erop en eraan
  • We monitoren alle publicaties.

Strategisch creatief, denken én doen:
creëren, activeren, evalueren en ... optimaliseren!

Maak kennis met onze resultaatgerichte aanpak.
Contacteer ons

Headlines to be proud of

Pubmarket! zet in op lokale merkactivaties voor TinQ België

TinQ’en, vanaf nu ook in België

"Pubmarket! zet in op lokale merkactivaties voor TinQ België"

20 jaar TinQ

Tanken aan de prijzen van 20 jaar geleden!

"20 jaar TinQ"

Coco & Sebas, chocolade met een extra sparkle

Een premiummerk tegen betaalbare prijzen

"Coco & Sebas, chocolade met een extra sparkle"