Back to top

“De set-up van de on- en offline touchpoints vormt het fundament voor verdere merkactivatie!”

Meer hierover weten?

Staat je corporate, product, employer en/of personal brand op punt? Is je communicatiestrategie uitgetekend? Dan is het aan de creatieven, grafisch designers, developers en UX-designers om alle on- en offline touchpoints concreet op te zetten. En dat kunnen en heel wat zijn.

Online denken we aan de website, de webshop, de sociale mediakanalen, de templates voor de E-newsletters enz. Zonder de inrichting van de Google Data Studio te vergeten om alles nauwgezet op te volgen. Ook offline is er werk aan de winkel: de huisstijldragers, de brochures, het POS-materiaal, de bestickering van het voertuigenpark enz.  

Dit alles uiteraard conform aan de doestellingen, de key messages, de tone-of-voice en de beeldtaal die al uitgewerkt zijn en steeds met de integratie van online en offline communicatie in het achterhoofd. De on- en offline touchpoints moeten uiteraard naadloos op elkaar aansluiten zodat ze elkaar versterken.

Stappenplan:

  1. Definitie van alle on- en offline touchpoints
  2. Set-up van alle touchpoints
  3. Opvolging van de realisatie
  4. Kwaliteitscontrole
  5. Oplevering
  6. Evaluatie en bijsturing

Bekijk ook deze cases

Lees ook volgende artikels

Blogartikel "Pubmarket! wint twee B2B Press & Communication Awards!"

Met de campagne ‘Diamonds with a story’ voor diamantproducent Rio Tinto Diamonds en het UniKIT-programma van Unilever Food Solutions behaalde Pubmarket! twee topawards!