Back to top

“De set-up van de on- en offline touchpoints vormt het fundament voor verdere merkactivatie!”

Meer hierover weten?

Staat je corporate, product, employer en/of personal brand op punt? Is je communicatiestrategie uitgetekend? Dan is het aan de creatieven, grafisch designers, developers en UX-designers om alle on- en offline touchpoints concreet op te zetten. En dat kunnen en heel wat zijn.

Online denken we aan de website, de webshop, de sociale mediakanalen, de templates voor de E-newsletters enz. Zonder de inrichting van de Google Data Studio te vergeten om alles nauwgezet op te volgen. Ook offline is er werk aan de winkel: de huisstijldragers, de brochures, het POS-materiaal, de bestickering van het voertuigenpark enz.  

Dit alles uiteraard conform aan de doestellingen, de key messages, de tone-of-voice en de beeldtaal die al uitgewerkt zijn en steeds met de integratie van online en offline communicatie in het achterhoofd. De on- en offline touchpoints moeten uiteraard naadloos op elkaar aansluiten zodat ze elkaar versterken.

Stappenplan:

  1. Definitie van alle on- en offline touchpoints
  2. Set-up van alle touchpoints
  3. Opvolging van de realisatie
  4. Kwaliteitscontrole
  5. Oplevering
  6. Evaluatie en bijsturing

Bekijk ook deze cases

Lees ook volgende artikels

De titel boven dit artikel neem je best letterlijk. Voice search is, zeker in de Angelsaksische landen, aan een onstuitbare opmars bezig.

event communicatie - tien tips voor een goed persbericht

Het schrijven van een goed persbericht is lang niet zo eenvoudig. Opvallen tussen de massa is de boodschap. In dit artikel vind je enkele tips voor een goed persbericht.

Blogartikel "Pubmarket! wint twee B2B Press & Communication Awards!"

Met de campagne ‘Diamonds with a story’ voor diamantproducent Rio Tinto Diamonds en het UniKIT-programma van Unilever Food Solutions behaalde Pubmarket! twee topawards!