Back to top

“Your personal brand is what people say when you’re not in the room!”

Meer informatie over personal branding?

Branding gaat verder dan het branden van bedrijven en producten. Ook de persoon achter de ondernemingen en het merk is belangrijk. Vandaar dat er meer en meer aandacht is voor personal branding.

In people we trust!

Ondernemingen, politieke partijen en andere organisaties hebben fors ingeboet aan geloofwaardigheid. Tenzij ze een menselijk gezicht hebben en zich menselijk gedragen. Mensen vertrouwen namelijk op mensen. Vooral op experts en mensen waarmee ze zichzelf kunnen identificeren. Alles wordt persoonlijker, ondanks of mogelijk zelfs dankzij de digitalisering.

Your personal brand, your way of life!

Je personal brand moet je levenswijze zijn. Af en toe wat aan je imago werken volstaat niet. Het is geen nine-to-five gebeuren dat eindigt wanneer je de deur van je kantoor dichttrekt. Je staat ermee op en je gaat ermee slapen. Elk detail telt en draagt bij tot de beoordeling die anderen de klok rond van je maken.

De X4-methode

Om samen je personal brand te ontwikkelen, werkt Pubmarket! met de zelfontwikkelde en bewezen X4-methode.

Stappenplan:

  1. Je eigen personal brand in kaart; imagoscan en workshop
  2. Ontwikkeling van je personal brand
  3. Overbrengen van je personal brand, topics & stijl
  4. Implementeren & onderhouden van je personal brand

Lees ook volgende artikels

Blogartikel "Pubmarket! wint twee B2B Press & Communication Awards!"

Met de campagne ‘Diamonds with a story’ voor diamantproducent Rio Tinto Diamonds en het UniKIT-programma van Unilever Food Solutions behaalde Pubmarket! twee topawards!