Back to top

“Digitale transformatie is een absolute noodzaak als je future proof wil zijn!”

Meer informatie over onze digitale transformatie trajecten?

Iedere potentiële klant, B2C én B2B, oriënteert zich vandaag online. Als je online niet of nauwelijks aanwezig bent, besta je gewoonweg niet. Online marketing hoort thuis in elk optichannel plan. Tegelijkertijd is de integratie van je traditionele marketing met je digitale marketing van groot belang om competitief te zijn en te blijven. Om die wisselwerking optimaal te garanderen startte Pubmarket! in 2015 zijn inhouse digital agency Markedeer.

Samen staan we bedrijven bij in hun digitale transformatie, een absolute noodzaak als je future proof wil zijn. We gaan op zoek naar antwoorden op vaak complexe vragen:

  • Hoe kan de digital customer journey geïntegreerd worden binnen je bestaande communicatiemix?
  • Hoe kan je een optichannel relatie opbouwen met je klant en de ideale customer experience creëren?
  • Welke technologie heb je hiervoor nodig?
  • Hoe kan je deze digitale transformatie in de praktijk brengen?

We vertrekken hiervoor van een digital scan om de digitale maturiteit van je bedrijf in kaart te brengen. Daarop enten we een digitaal groeiplan om stap voor stap en resultaatgericht je digitale transformatie door te voeren en te optimaliseren. Steeds houden we je conversie in het oog. Zo veel mogelijk digital leads verzamelen is belangrijk, maar deze via lead nurturing converteren naar klanten is nog belangrijker. It’s all about the deal.

We bekijken wat er nodig is om bepaalde doelstellingen in te vullen. We bouwen websites, webshops en apps en zorgen voor traffic en conversie door middel van digitale marketing: SEO, SEA, display advertising, retargetting, emailmarketing, social media marketing, … We monitoren alles nauwgezet met Google Analytics en Google Data Studio en optimaliseren waar nodig.

Stappenplan:

  1. Doorlichting van je digitale maturiteit
  2. Analyse van je digital customer journey
  3. Ontwikkeling van je digitale roadmap en digitaal groeiplan
  4. Bouwen van je digital tools en opzetten van digitaal marketing plan
  5. Implementatie van je digitale transformatie
  6. Meten en bijsturen

Lees ook volgende artikels

De titel boven dit artikel neem je best letterlijk. Voice search is, zeker in de Angelsaksische landen, aan een onstuitbare opmars bezig.

event communicatie - tien tips voor een goed persbericht

Het schrijven van een goed persbericht is lang niet zo eenvoudig. Opvallen tussen de massa is de boodschap. In dit artikel vind je enkele tips voor een goed persbericht.

Blogartikel "Pubmarket! wint twee B2B Press & Communication Awards!"

Met de campagne ‘Diamonds with a story’ voor diamantproducent Rio Tinto Diamonds en het UniKIT-programma van Unilever Food Solutions behaalde Pubmarket! twee topawards!