Back to top

Nieuwe structuur bij Pubmarket! en overname digital agency in Nederland

Jean-Pierre en Dorien Breels beiden CEO

Om de groei te bestendigen en de familiale opvolging optimaal te faseren, herschikte het omnichannel communicatiebureau Pubmarket! de aandelenstructuur en de bedrijfsleiding van de onderneming. Vanaf heden bezit Dorien Breels 50% van de aandelen van de vennootschap. De overige 50% blijven in handen van Jean-Pierre Breels, de oprichter van het bureau. Bovendien wordt Dorien Breels, samen met Jean-Pierre Breels, CEO van Pubmarket!

Extra aandelen en overname in Nederland

Het belang in Pubmarket! Nederland wordt opgetrokken tot 50% van de aandelen. In functie van de expansie werd het Amsterdamse digital agency Dokter Klik, gespecialiseerd in digital marketing, data-analyse en databeheer, overgenomen. De activiteiten van Dokter Klik worden geïntegreerd in Pubmarket! Nederland.

Duidelijke taakverdeling gefocust op groei

Dorien Breels zal als CEO de operationele leiding van Pubmarket! op zich nemen. Daarnaast blijft zij zaakvoerder van het digital agency Markedeer, een dochteronderneming van Pubmarket!. Deze combinatie moet de kruisbestuiving en synergie tussen de beide agentschappen nog versterken. Jean-Pierre Breels zal zich als CEO vooral focussen op de expansie van Pubmarket! Brussel en Nederland. Die groei in Nederland zal zonder twijfel mede versneld worden door de bovenvermelde overname van Dokter Klik. De aanwerving van Frédéric Egerickx, voormalig sales leader bij Unilever Food Solutions en nu business development director bij Pubmarket!, kadert dan weer in de groeispurt van het kantoor van Pubmarket! in Brussel.

Lees ook volgende artikels

2020 zal ongetwijfeld herinnerd worden als het jaar waarin de Covid-19 pandemie startte. Meteen hebben we onze eerste ‘C’ en we schrijven wel degelijk ‘startte’. 

retail communicatie - De mobiele toekomst voor retailers en retailcommunicatie

Smartphones beïnvloeden de consument continu tijdens hun winkelervaring: van betalingen tot assistent tijdens het shoppen. En daar speel je als retailer best op in.