Helping you grow,
making you wow!

Wij zijn Pubmarket!, een familiebedrijf van de 2e generatie, actief in strategische marketing en communicatie: 100% in familiale handen met 2 aandeelhouders (vader en dochter) en zonder vreemd kapitaal. Zo zijn we flexibel en wendbaar, waardoor we steeds feilloos kunnen inspelen op alle veranderende noden in de markt. Dit doen we samen met een team van 60 experten, verdeeld over 2 kantoren: Hasselt (B) en Amstelveen (NL).

Headlines to be proud of

Lancering van de nieuwe vegan Raw NoBeef Burger

“The vegan burger battle”

Voor de B2B lancering van de nieuwe Raw NoBeef Burger van The Vegetarian Butcher™ naar de foodprofessionals ging Pubmarket! samen met comedian-chef Joost Van Hyfte op pad om zes chefs te confronteren met de taste & bite van dit nieuwe vegan topproduct.

RetailSonar & Pubmarket!

“Strategisch partnership RetailSonar & Pubmarket!”

De concurrentiestrijd in de retailsector is heftig. Nieuwe ketens eisen hun deel van de koek op. Flitsbezorgers bezorgen iedereen hoofdpijn. De consument zelf is veeleisender en kieskeuriger dan ooit. Er is een overkill aan touchpoints om die consument te bereiken. Kortom, het retaillandschap is complex en zonder een goed onderbouwde strategie kan je de concurrentieslag onmogelijk aangaan, laat staan winnen.

Feelgood campagne

“Op&Top Prik&Tik!”

Drankenketen Prik&Tik heeft alles in zich om door te groeien tot een echte love brand. Een netwerk van meer dan 100 winkels, een online shop en vooral een onwaarschijnlijk sterk productassortiment van bieren, wijnen, spirits en frisdranken. Daarom creëerde Pubmarket! de feelgood campagne ‘Op&Top Prik&Tik!’ die perfect aansluit bij het verhaal dat we de afgelopen jaren samen met Prik&Tik hebben opgebouwd. Met deze nieuwe campagne willen we tonen dat ieder mooi moment met drankjes van Prik&Tik ervaren wordt als een echt ‘Op&Top Moment’.

Meer laden